Kohtuti EKELi initsiatiivil, et arutada ja leida lahendusi töövõtjate muredele, millest võidaksid nii töövõtjad kui ka tellija.
EKELi poolelt osalesid juhatuse esimees Ragnar Jõesaar, EKELi liikmed Riho Milva, Mairolt Kakko, Martin Pihl ning tegevjuht Kalle Karron. Rail Baltic Estoniat esindasid juhatuse esimees Anvar Salomets, tehniline juht Rašid Pulatov ja operatsioonide juht Vaiko Eggert.
Peamiste teemadena käsitleti hankekorralduslikke probleeme, rangeid BIM vormistusnõudeid, ebaotstarbekatest lahendustest ning korduvast ja paralleelsest tööst tulenevaid probleeme. EKELi hinnangul on Rail Baltica raudtee-ehituse suurprojekt projekteerijatele atraktiivne, kuid vaatamata sellele ei soovi paljud hinnatud töövõtjad objektiga kaasnevate riskide ning teadmatuse tõttu hangetes osaleda. Protsessis osalejate hinnangul tuleb sisulise töö kõrval teha suhteliselt suures ja määramatus koguses ebaotstarbekat tööd.
Kohtumisel leiti, et probleemid on olemas ning kui väljatoodud murekohtadele lahendused leida, saab kvaliteet parem ja töötempo kiirem, mis omakorda vähendab ehitusmaksumust ning nii üksikobjektide kui kogu raudtee valmimise tähtaegasid. Otsustati, et teemadega minnakse edasi töötubade ning töörühmade vormis, kus EKELi ja RBE eksperdid üheskoos lahendusi otsivad.
Lisainfo: Kalle Karron
+372 50 543 81
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.